Deadline idag, om man vill

Jaha, så har vi senarelagt deadline för examensarbetet till slutet av januari. Jag hade inte behövt det men han som jag jobbar med ville gärna ha lite extratid att klippa ihop ett radioinslag så det var okej för mig. Det innebär att man inte kan få VG på kursen och att man får sitt diplom i februari istället för januari.

Jag har inte fått VG på någon kurs på utbildningen och arbetslöshet väntar så konsekvenserna spelar ingen roll för mig. Bara ännu mer tid att finslipa texterna.

112590-703

Kommentarer
Postat av: Anna Kristiansson

Man skulle kunna vända på tanken och se det så att du får extra tid att söka jobb...

2006-12-12 @ 10:42:34
Postat av: Åsa

Ja, precis. Och om jag skulle få ett jobb har jag tid att börja redan i januari.

2006-12-12 @ 11:29:11
Postat av: Åsa

Ja, precis. Och om jag skulle få ett jobb har jag tid att börja redan i januari. Eftersom jag har så mycket lös tid.

2006-12-12 @ 11:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback