Hemma hos mor och katterna

Nu sitter jag hemma hos min mor och kämpar med hennes modemuppkoppling. Vi har ätit tacos och försöker kolla på Davincikoden. Det tar ganska lång tid eftersom vi kommer på annat att tala om hela tiden och då måste vi pausa filmen eftersom annars tappar mat bort sig helt i all infomartion som ges. Det är en mycket intressant historia det där med att den kristna kyrkan skulle föras visre efter Jesus av en kvinna. Jag gillar dessutom konspirationsteorier så jag är villig att tro att kvinnans inflytande i världen borde varit större men har tystats ner av kyrkmän.

En annan sak som tar lång tid är Ellos nya hemsida. Den är fin och full av vårnyheter men otroligt seg. Jag tänkte beställa en fin kjol med hängslen och ett par ballerina med fina detlajer. Känns rätt med detlajer på lågskorna i vår.

Nu ska jag försöka locka fram Sonny som ligger under soffan. Sonny är den tjockaste katten som finns men också den finaste. Precis lika fin som styvbrorsan Elvis som vägrar komma in. Jag saknar de goa katterna. Som kattungar låg de i en korg och lekte i mitt rum. Sedan flyttade jag hemifrån och köpte hund. Vad tänkte jag med?

Kommentarer
Postat av: Anna Kristiansson

Petter kallar Sonny för Limpan. Jag tycker du ska ta kort på Sonny och Elvis och lägga in på bloggen.

Just nu ligger Malins katt, Kissekatten, i mitt knä. Det är hur mysigt som helst:-)

2006-12-23 @ 21:36:52
Postat av: Åsa

Jag glömmer ju kameran varje gång jag är hos mamma.

2006-12-24 @ 11:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback