Jag älskar Fredrik Lindström!

112590-727



Världens modernaste land var bra igår. Jag älskar Fredrik Lindströms ironiska och ibland satiriska sätt att föra fram kunskap. Han är rolig och smart plus att han är intresserad av historia och språk– precis som jag och därför gillar jag honom. 


Kolla nästa onsdag klockan 20 på SVT2. Gå in på svt.se och kolla gårdagens prgram.

  

Så jävla roligt när Fredrik ska börja prata med Peter Englund och ställer tre frågor på raken för att få igång samtalet.
- Ja det där var ju liksom tre frågor i ett, säger Peter innan han börjar svara.

Då lägger de in det som Fredrik tänker bittert:

- Jaha, det var väl typiskt…

 

Han är liksom osäker, bitter och lite sur för att Peter påpekade den dåliga journalistiken. Bra tv Frderik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback