New Kids on the Block

112590-741




Ååååååå, vilka goa känslor från förr jag fick idag när
Popnonstop spelade Baby I belive in you med NKOTB. Hon som önskade låten var precis som jag dödsförälskad i Jordan Knight och mindes en konsert från 1989 där han sjöng den låten med en vit uppknäppt skjorta. Jag minns också denna konsert som gick på tv och Kristianssons givetvis spelade in. Jag minns också när min syster åkte till Stockholm för att gå på konsert och hur grymt det var när de kom till Götet och jag kunde gå också.

Musik var bättre förr.

Förresten, är inte Jordan lite lik Magnus?



Kommentarer
Postat av: Anna Kristiansson

Det kan nog ligga något i det. Donnie Wahlberg var ju trots allt anledningen till att jag blev upp över öronen förälskad i Bergsjö-sonen Jimmy Norén...:-)

2006-12-19 @ 10:23:38
Postat av: Anonym

Haha, ja, hjärnan fungerar på outrgrundliga sätt.

2006-12-19 @ 12:52:30
Postat av: samantha hawthorn

you rock

2007-04-13 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback