VM högt och lågt

Hockey VM drar igång. Igen. Hade de inte det förra året?

Känns lite dött att göra is för fulla muggar i maj. Men det är klart, det ska ju bli kallare de närmaste dagarna. Och det går ju i Ryssland. Där är det alltid kallt.

Nä, då känns det hetare med VM i innebandy som snart går av stapeln i Danmark. För två år sedan i Singapore kändes det som om marknadsföring var viktigare än resultaten för Sveriges del. Det kändes lojt och oinspirerat och mycket riktigt blev det "bara" brons till svenskorna.

Förhoppningsvis kommer jag iväg till Fredrikshamn och kollar lite.

Kommentarer
Postat av: sara

Jag har ox funderingar på att åka dit. Vi kanske ska ta och slå våra påsar ihop?

Postat av: Sandiebelle

Ja undrar jag också? Var inte det förra året? =)

2007-04-28 @ 23:34:01
URL: http://sandiebelle.webblogg.se
Postat av: Åsa

Sara: det var tal om att vi skulle slå våra påsar ihop men Anki och Martin, hör av dig till Anki och fråga vad som händer.
Sandibelle: Man kan ju tycka att det räcker med vm typ vartannat eller fjärde år som i alla andra sporter, men inte för hockey.

2007-04-29 @ 09:58:47
Postat av: Josse

Vi kommer nog oxå iväg med Anki o Martin. Hade vart skoj. Sen är ju båtresan i bra väder ganska trevlig :)

Hur ser det ut den 6:e?

Kram

2007-04-29 @ 12:11:58
Postat av: Sara

Haha jag pratade med anki om det häromdagen :) Ska kolla vad som händer i frågan. Det hade ju vart kul om vi blir några styckna!

2007-04-29 @ 20:57:33
URL: http://saraskruttan.blogg.se
Postat av: Åsa

Vi kommer den 6:e, Josse. Om det händer nåt i VM- frågan så meddela gärna mig, jag vet ännu inte om vi fick åka med liksom.

2007-04-30 @ 08:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback