Grillfest




Idag hade vi grillfest i skolan. Det vill säga, det opponerades på de sista examensarbetena. Det var lite tråkigt och ganska huvudvärksframkallande. Jag fattar inte varför jag ska få ont i huvudet av minsta ansträngning. Oavsett om jag jobbar, är i skolan eller spelar match så har jag ont sedan. Skitråkigt.

Och kom inte att tjöta om dricka vatten, det gör jag.

Hur som helst, ikväll ska en del av klassen på after work. Och som vanligt kan inte jag vara med för jag spelar ju innebandy. Det är visserligen kul att vara i hallen en fredag men att lära känna sin klass hade varit kul också. Men nu är det för sent.



Jag hade den här tröjan, ett Emmaus-fynd som jag fullkomligt älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback