If it's not now than tell me when would be the time that you would stand up and be a man

112590-1044

Södra Dal - RBK 6-5 (SD)

Det känns tomt och frustrerande. Vad kunde jag gjort annorlunda så att vi hade vunnit efter full tid?

Jag måste vara den mest olycksaliga divsion 1-spelaren någonsin. Jag når aldrig hela vägen fram och känner mig faktiskt ganska misslyckad. Fan.

Men det är abolut inte kört för oss ännu, även om det kändes så igår. Två veckor framåt finns inget annat än de två matcher som är kvar. Det finns inget annat.


Dagens, sönderslitande låt: Flaming Lips -
Fight test

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tråkigt när man känner så! Jag vet nog vad du menar, men inom idrott är ingenting rättvist!

Postat av: Åsa

Nä inget är rättvist. Men det vore kul om det kunde gå min väg nån gång. I år tex.

2007-02-19 @ 16:53:22
Postat av: Jessica

hej hej, såg du mött södradal. spela där innan så tänkte bara säga hej och lycká till i sluttampaen.

2007-02-24 @ 20:23:28
URL: http://myckelite.blogg.se
Postat av: Åsa

Okej, hej och tack!

2007-02-25 @ 14:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback