Nu går sista visan

När jag var ute och sprang igår förlikade jag mig med mig själv. Jag insåg att innebandykarriären sjunger på sista versen. Jag har ont i hälsenorna och benhinnorna, knäna är helt fucked up och jag är otroligt stel i höftböjarna. Och det är bara benen det.

1999 hade jag två veckors uppehåll från träning då vi var i Västindien. Sedan dess har jag kört stenhårt med uppehåll på max en vecka - tio dagar. Så många års tung träning sätter spår.

Jag har aldrig haft ett par korrekta löparskor och kört stenhårt på gymmet. När jag var 22 tog jag 70 kg i bänkpress. Det var ganska bra men visar främst på hur tungt jag körde ett tag.

Så, nu får man sota för det då. Ska bli spännande att se hur länge jag kan ignorera alla krämpor och köra på ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback