Äckligt och uppgivet

Och så vill jag tillägga att jag måste bli frisk snart men det ser inte ljust ut. Jag hostar så jag får kväljningar men ändå är det helt torrt.

En äcklig detalj: Jag fick lite utslag kring munnen av penicllinet och har därför smörjt med en fet hudsalva i en vecka typ. Resultatet av detta är fullt av äckliga pormaskar på överläppen.

Så jävla orättvist!

Jag ville rädda min hud från att torka ut i utslagsdöden och istället får man världens äckligaste resultat.

Så nu vet den som läser detta. Tur att det inte är ett tvång med bilder på det man skriver om.

I övrigt så saknar jag att springa runt på plan och buffla så mycket att jag grät i torsdags. Lite grand bara men mycket ärligt. Tänk att en liten plastboll kan skapa så många olika känslor.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Pics or stfu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback