Daddy, ask the man for some candy

Nu är del två i min tandupprustning avklarad. Det började förra veckan med att jag fick rensat bort allt ont som samlats kring en visdomstand. Idag lagade jag ett litet hål och just nu har jag ingen känsel i halva ansiktet.
 
Aaa, det är inte där.

I början av februari ska en annan visdomstand dras ut. Brr.

Sedan ska jag sluta äta söta saker eftersom det isat så äckligt i mina tänder hela vintern och det har stillat mitt chokladsug. Jag äter mycket sällan godis och visst är det så att Karies och Baktus jobbar även när man äter annat än socker. Men ändå.

På tal om godis. 

112590-968

Kommentarer
Postat av: Anna Kristiansson

Fast det är vanligt socker som är värst för tänderna...

2007-01-19 @ 11:20:47
Postat av: Åsa

Ja, det var det jag tänkte, gött att man ska sluta sockra allt man äter då.

2007-01-19 @ 13:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback