De e vi som e Pixbo

Det råder torka bland elitlagen känns det som just nu. Vi får inte höra om några exeptionella övergångar eller högtflygande planer.

Gäsp.

Som vanligt är Pixbo proffsiga och kör trevliga presentationer av nyförvärven på hemidan med foton där samtliga blivit tillsagda att titta lite snett, in i kameran eller åt sidan. Hihi, det viskar ambition att orka bry sig om en sån sak på ett idrottsfoto. Pixbo har inte fått några stora stjärnor till sitt lag men har breddat och färbättrat. De har en spännande säsong framför sig med en sylvass tränarstab. Laget är dessutom fullt av unga talanger som kan få sina genombrott i år.

Nu ska jag vara lite patriotisk och tro på tre forna lagkamrater till: Om Camilla Silva får vara skadefri och full av motivation är hon het för årets rookie, större talang har jag aldrig skådat. Även Carro Jönsson skulle kunna powerforwarda sig till en nominering. Slutligen hoppas jag att Diddi kommer tillbaka i gammal fin form.

Kommentarer
Postat av: deab

O med en sylvass H2O blandare..:-) O förövrigt så tror jag Rbk´s damer....sorry IBK Gbg´s damer kommer att gå en ny fin säsong till möts...Kanske elitseriekval i år igen... Arrangemangen kommer att vara bra, då jag ska speaka hela året..;-)

Postat av: Åsa

Gött, då behöver man inte skämmas under inmarschen under hemmamatcherna. Tack för stödet!

2007-07-15 @ 20:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback