Han skulle gå till det liv som innebär glömska

112590-1688

Det har varit mycket annat den senaste tiden, typ bröllop och sånt, så jag har inte haft lust att läsa alls. Pockerförsäljningen slår tydligen rekord i landet men inte hos mig. Jag har i alla fall tagit mig igenom
Den som vandrar om natten av Marianne Fredriksson. Historiskt och djupt. Poetiskt och klokt. Fredriksson har sagt att det var den bok som hon tyckte var svårast att skriva och det är en stark läsupplevelse. Jag kan inte beskriva mer i korta ord så någon orkar läsa.

Man får läsa den själv. Gör det.

Kommentarer
Postat av: donnasandra

En bok jag skulle kunna tänka mig att läsa. Tack för tipset!

Postat av: Helena

Vad fin du var i dag :)
Snälla hjälp mig att välja, ta en titt på min blogg:)
Ha en trevlig kväll.

2007-07-19 @ 19:24:33
URL: http://www.tindrasgarderob.blogg.se
Postat av: Sara

Nice bild! Börjar det bli hetsigt inför den stora dagen ännu?

2007-07-21 @ 00:35:31
URL: http://saraskruttan.blogg.se
Postat av: Åsa

donnasandra: Kul att kunna inspirera, den var verkligen bra.
Helena: Tack.
Sara: Nja, det är inte så hetsigt som jag trodde, men lite pirrigt är det förstås.

2007-07-21 @ 11:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback