Hellre Cassels än Bik bok

   

Jag finner inte så stort nöje i att shoppa. Det kanske låter som om det kommer från fel käft men så är det. Jag mår lite illa av all konsumtion, som jag skrivit förut. Det är härligt att vi bor i ett så rikt land att vi har råd att uttrycka oss via kläderna men samtidigt visar det på hur snett det står till med oss.

Nåja. Jag handlade två nya saker igår ändå. På Cassels. De har en jättefin ungdomsavdelning fylld av fynd från Vila. Ett smultronställe som sällan är knökat med unga, högt ljudande tjejer. Så som andra butiker kan vara. En skön tunika och ett linne i en underbar ljust duvblå färg.


.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan bara instämma i det du säger. Överkonsumtion är äckligt, och det säger jag trots att jag själv handlar ganska mycket...blä

2007-06-17 @ 11:34:36
Postat av: Åsa

Och ändå är det så svårt att sluta köpa på sig saker. Det är tragiskt.

2007-06-17 @ 13:16:15
Postat av: Sassy

JAg trodde att Cassels bara hade tantkläder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback