Jag kom hit ner till jorden en kall natt i mars


112590-1559

Det finns en sång i varenda själ
Passion är nåt vi behöver så väl



Dagens skiva är Imperiets Greatest hits. Den väcker den lilla revolutionären i mig med pärlor som
Kriget med mig själv, CC Cowboys, Jag är en idiot och Var e vargen. Reaggedoftande Du ska va president är perfekt att dansa till. Och till Alltid rött alltid rätt måste man hoppa och skaka på huvudet. Det hela avslutas med den fantastiska Bellman-covern Märk hur vår skugga, som, om den inte handlat om ett dödsfall, jag gärna hört på mitt bröllop.

Kommentarer
Postat av: Helena

Älskar imperiets låtar, dom är så bra.
Måste lyssna på skivan jag har när jag kommer hem :)

Postat av: Sophie

Hihi! Härligt med lite dans så här efter midsommar!:)
Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-06-24 @ 16:00:15
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Sassy

Jag älskar Imperiet!! Särskilt CC Cowboys och Sura Baya Johnny!!

2007-06-24 @ 19:18:08
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Åsa

Helena: Jag med.
Sophie: Det tyckte jag också.
Sassy: Jag med

2007-06-24 @ 19:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback