Med rätt att köra under rätt namn

112590-1568


Äntligen fick jag tid att hämta ut mitt nya körkort idag.

Så jag kunde också hämta ut tre bokpaket som låg och väntade.

Albert Camus - Främlingen
Marianne Fredriksson - Den som vandrar om natten...
Marianne Fredriksson - Syndafloden
Marianne Fredriksson - Älskade barn
Umberto Eco - Gårdagens ö
Charles Dickens - David Copperfield
Dan Brown - I cirkelns mitt
Vladimir Majakovskij - Jag
Jonas Hassen Khemiri - Montecore
PC Jersild - Calvinols resa genom världen


Shiiit vad jag ska läsa.

Kommentarer
Postat av: elinleticia

Vilket bokpaket!!! Jag dregglade! Du vet hur folk på modebloggar brukar säga "hennes garderob skulle jag vilja ha" - i detta fallet - jag vill ha ditt bibliotek!

2007-06-27 @ 20:33:00
Postat av: Elin

Ojoj, längesedan jag lästa något som inte skolan tvingat på mig, förutom elle och sånt då. När du läst klart, får du tipsa om den bästa, höhö ;D Schnygg tröj också.

Postat av: Åsa

elinleticia: hehe, bra sagt. Jag skulle vilja ha ett bibliotek, så bokhyllan slapp vara så överbelsatad.
Elin: Hm, det var dåligt. Det som är så trevligt att läsa!

2007-06-28 @ 16:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback