Vad har Umeå som inte Göteborg har?

Jasså, Samurajen får en mästartränare på halsen. Det tror jag blir kanon det. Och en ny hall ska de få där uppe i Umeå. Fasen vad kul. Det är att föra sporten framåt. Som skrivet förut; det ska mycket till för att en västgötatös ska heja på Norrland men nu jävlar: Heja Umeå!

Bu för tv-avtalet för nästa säsong där inga dammatcher ska sändas. WTF? Zipp, nada, nichts. Det känns absurt. Koko. Jag ser rubrikerna framför mig:

Extra Extra Extra Extra
SIBF och SEI tar ett kliv
tillbaka till 1800-talet.
Hur ska det gå för
innebandyn nu?


Om Örjan vill flytta till Götet så finns där ett lag som vann division 1 södra förra året som har det lite trassligt på tränarfronten för tillfället. Under undertecknads ledning utförs försäsongen föredömligt men när det är dags för taktik tryter min vilja rejält.



Kommentarer
Postat av: Samu

Jag kan svaret på den. De har ju en dryg Samuraj haha! Nä, men det känns som om man är långt framme inom innebandyn här (speciellt på damsidan), det är en annan struktur och framåtanda på något vis. Hoppas det löser sig med tränare snart!

Postat av: Ingrid i Ume

Ja vad har Umeå som Gtb inte har och tvärtom.
Skulle gärna byta lite... (skojar)
Vi får er skärgård och Madde ... sen är jag nöjd.

2007-06-21 @ 10:25:53
URL: http://innebandyenligtmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback