gnider ändalykten mot en vägg

Jag råkade, tyvärr och nu vill jag peta ut mina ögon, se videon till Beyonce och Shakiras duett Beautiful liar.

För anteckningarna vill jag inte peta ut öronen, låten är bättre än videon.

Dessa sångerskor är båda kända för sina höft- och magrörelser och konstiga danssteg. Och att se dem göra sina grejer bredvid varandra, i någonslags blandning av tävling och symbios, blev för mycket för mig.
 
Det var... löjligt, jag hittar inte rätt ord. Jag vill nästan säga patetiskt men eftersom de tjänar storkovan på det de gör kan jag nog inte säga så. Det såg inte bra ut. Överdrivet kanske är ordet jag letar efter.

Jag lyssnar varken på Shakira eller Beyonce men upskattar dem eftersom de båda är intelligenta kvinnor. Speciellt eftersom de vet att folk köper deras skivor om de gnider ändalykten mot en vägg. 

Check it out here!


Kommentarer
Postat av: Jonna

jag gillar deras låt:)
J

Postat av: Malin

Du har absolut en poäng där ;) tycker det är så mysigt att läsa i sängen jag :) hade man en laptop så slapp man :D hihi

2007-03-29 @ 11:07:26
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Anna Kristiansson

Varför vill du peta ut öronen?

2007-03-29 @ 11:11:43
Postat av: Åsa

Jonna: Jag med, därför var det synd att videon inte föll mig i smaken.
Anna: Jag vill inte peta ut öronen, för låten är okej, men ögonen däremot...

2007-03-29 @ 11:14:59
Postat av: vic

Shakira & beyonce är lika som bär :)

2007-03-29 @ 15:21:15
URL: http://vicsfavoriter.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback