Jag borde syssla med litteraturvetenskap och ryska

112590-1221112590-1220

Roy och jag har suttit ute och läst samtidigt som solen arbetat på våra fräknar.

När jag kom hem hade posten kommit med alla intyg från min utbildning. Äntligen kan jag visa papper på att jag är journalist.

Kollade även igenom allt annat jag läst vid Göteborgs universitet. 163 poäng sammanlagt. VG i Baskurs i ryska och på en delkurs i litteraturvetenskapen, litteraturen 1500-1800. Jag minns att jag just i de där två kurserna tyckte att läraren var bra - tänk vad bra lärare kan göra för betygen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysiga kläder ! :)

Postat av: Åsa

Ja, jag gillar gråa hoodtröjor, snyggt och skönt.

2007-03-29 @ 10:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback