Skalbagge, insekt eller ohyra?

112590-1410112590-1410


Hjälp mig, Spindelmannen! Jag är kvinna och kan inte reda mig själv.

Jag kollade på Spindelmannen 3 igår. Efter en tredjedel tog jag av mig glasögonen vilket symboliserar att jag inte gillar det jag ser. Utan linser eller glasögon ser jag zipp, nada. Nä, det är ingen film för mig. Peter Parkering är ju så otroligt mesig och korkad, jag orkar inte med det. Jag har väl svårt att förstå komplexiteten i hans karaktär. Jag har också svårt att förstå alla slagsmålsscener.

En annan man som blev en insekt är Gregor Samsa i
Kafkas Förvandlingen. Läs den istället för att kolla på S3.

Mycket vit t-tröja på mig just nu. Bekvämt.

Kommentarer
Postat av: cassandra

jag gillar faktiskt spindelmannen. fast jag har bara sett 1 och 2.
fina kläder btw.

Postat av: Åsa

Ja, det är väl en smaksak. Jag är så kräsen och tycker sällan om filmer faktiskt.

2007-05-10 @ 10:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback