this is for me



Jag har varit förkyld och haft hosta en tid men i veckan kunde jag äntligen börja träna igen. Så här kände jag mig efter ett löppass idag.

De senare åren har jag funderat en del över när jag ska lägga ner innebandyn egentligen. Att jag borde skaffa mig ett seriösare liv. Skönt att jag inte lyssnar på det örat för att skjuta dragskott är fortfarande det roligaste som finns. Jag blir pirrig inför både träning och match. Pulsen hoppar till när jag går in i Valhalla idrottshall och trots att jag spelat tre-fyrahundra matcher vänjer jag mig aldrig vid nervositeten.

Eller de kuperade löpspåren i Skatås.

Kommentarer
Postat av: Josse

Om ingen sagt det förut så är din blogg väldigt underhållande, till och med Peter brukar sitta och småfnissa
Ses imån!
Kram

2007-05-29 @ 20:48:36
Postat av: Åsa

Nähä? Peter? Han som är så sur och tvär.

2007-05-30 @ 08:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback