Claims that I am the one

Snart tillkännages vilka som nominerats till årets Augustpris. Jag gillar Augustpriset, det är folkligare än Nobelpriset, det beror givetvis på att August ges till svenska böcker medan Nobel gäller hela världen, men ofta tycker jag att titlarna som vunnit eller nominerats till August är bättre än Nobelvinnarnas verk. Sedan har jag varit med och tävlat i lilla Augustpriset också och det var ju spännande.

Jag hörde en så himla bra grej på radion i morse. Om livet som komsumist. Att man hittar sitt jag och definieras av vad och hur man konsumerar - inte vad man tänker. Fy, så träffande.

112590-1924112590-1923
112590-1922112590-1921

Kommentarer
Postat av: donnasandra

Ja, det stämmer ju rätt bra. Hemskt egentligen!

Postat av: Sassy

Kul med cykelbilder! Själv älskar jag att cykla. Jag fattar inte hur jag klarade mig innan jag började cykla och tog mig fram med spårvagn och buss för jämnan!

2007-10-23 @ 21:29:27
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback