Ingenting

112590-1886


Jag har styrt in i gamla hjulspår igen och tycker att
kents senaste är jättebra. Det blir aldrig som Isola och Hagnesta Hill men det är fortfarande bra. Jag hyser en hatkärlek till Joakim Bergs uttal, ibland låter det som om han sjunger med mat i munnen och det är lite störande tycker undertecknad. Men annars känner man igen kent-soundet, den här gången täckt av ett popigt synthströssel.

Jag fyller år på samma dag som Joakim Berg - my greatest achievement in life.

Albumet Tillbaka till samtiden släpps nästa vecka. Jag ska hänga på låset på, ehhh, cdon.com. (Finns skivaffärerna kvar?)

Kommentarer
Postat av: sanna

Nice!

Postat av: Lana

Jag älskar ingenting! Så j*vla bra är den!

2007-10-08 @ 17:03:40
URL: http://lana.fashionblogg.se
Postat av: Åsa

Ja, den är bra.

2007-10-09 @ 11:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback