Och jag ska bära det här minnet som vore det en skål bräddfylld av nymjölkad mjölk.

112590-1892112590-1891
112590-1890112590-1889

Ny kavaj från Myrorna, 45 kronor.


Döden: Jag sågar ner ditt träd eftersom din tid är ute.
Skat: Det går inte, jag har inte tid.
Döden: Har du inte tid?
Skat: Nej, jag har min föreställning.
Döden: Den är inställd, på grund av dödsfall.
Skat: Men mitt kontrakt?
Döden: Ditt kontrakt är uppsagt.
Skat: Min familj, mina barn.
Döden: O, fy skäms, Skat.
Skat: Ja, jag skäms. Jag skäms. Finns det inga undanflykter, inga särskilda regler för skådespelare?
Döden: Nej, inte i det här fallet.

Det sjunde inseglet gick på tv 1000 imorse. Himlabra. Aldrig har en middag bestående av smultron och mjölk lockat så.

Kommentarer
Postat av: sofia dahlen

my god, vilken helt underbar kavaj, du ser ut som en riktig liten lady :)

Postat av: Åsa

Hehe, ja, en lady, det var ett bra ord. tack.

2007-10-09 @ 13:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback