Väntan



Det absolut tråkigaste med mitt jobb är när jag försöker få tag i person som jag ska intervjua och jag precis talat in ett meddelande på telefonsvaraen. Då är det bara att sitta och vänta på att hon ska ringa upp. Och det kan bli när som helst under dagen. Eller inte alls. Jag vill inte ringa igen för snart för då känns det lite hysteriskt samtidigt som jag tänker att folk som inte är så anträffbara under kontorstid alltid har mobilen på sig under lunchen. Men hur kul är det när man blir störd av media mitt i maten egentligen? 

Kommentarer
Postat av: Anna

Intressant ställe att ta korten på...hm...

2007-10-16 @ 21:15:58
Postat av: Åsa

Ja, man får ju variera sig

2007-10-18 @ 11:41:28
Postat av: Sassy

Vilken snygg kjol!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback