Bok och bibliotek

I helgen är det dags för Bokmässan i Göteborg men trots mitt gigantiska litteraturintresse är jag inte speciellt sugen på att gå. Det är varmt, trångt och dålig luft. Förra året missade jag Svetlana Aleksijevitj och i år är Estland temat. Jag gillar ju östra Europa men det kan nog inte locka dit mig. Om inte nån slänger en pressackriditering på mig. 180 spänn är ganska dyrt och jag har tydligen, åter igen, lagt bokpengar på H&M.




Den fina tröjan finns på H&M, inte helt oväntat.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Snyggt ,:D

Postat av: Sassy

Snyggt med väst!
Tja, jag föredrar nog äppelkaka med smuldeg framför sockerkaksvarianten. Helst med sirap och nötter i degen så den blir lite knäckig.

2007-09-28 @ 10:54:10
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback