The love that I'm bringing is love for all

Jag lyssnade på Alexander Bard som var gäst i P4 Extra idag. Han är min idol. (Mina andra idoler är: Ellen DeGeneres, Will Ferrell, Annika Lantz, Vilhelm Moberg, Janne Josefsson,  Peter Lemarc, Paul Simon, Göran Hägg George Costanza och Yoda.) Jag håller inte med honom i allt men han har ett otroligt insiktfullt förhållningssätt till samhället och livet som jag uppskattar.



Så vet du det.


Cirka 2.30 och en bit framåt in i
detta klipp är extra kul. Självinsikt kallas det.

I have to say something gay otherwise some people might leave here tonight going "She didn't do anything gay, she's not our leader. What happend to our leader!? "

Kommentarer
Postat av: Mikey

Yeah! PEBBLE!! Watch out for the pebble!! Min favvodel.. =)

Postat av: Mizca Rödebäck

Japp, tror det blir star bowling.
Du vill inte följa med?

2008-04-09 @ 21:38:51
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Åsa

Mikey: Haha, jag älskar henne...
Mizca: Ja, jag såg att du hade betsämt dig. Tror inte jag följer med, när måste man betsämma sig?

2008-04-10 @ 12:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback