På maskeradfronten mycket nytt

112590-2145

                 



I vår är maskerad helt okej enligt trenderna. Jag tycker alltid att det är okej att vara lite exentrisk men det är kul att även de värsta modeslavarna godkänner det eftersom det betyder att det finns fler roliga huvudprydnader att pilla på i affärerna. Jag har redan mig höga hatt, musöronen och blomman. Till kollektionen har jag nu lagt till en liten hatt som inte är speciellt uppseendeväckande men himla trevlig.

Till detta skall tilläggas att vi ska ha maskerad med laget nästa vecka. Vi måste vara det trendigaste laget i landet...

Kommentarer
Postat av: Vera

finfint :)

Postat av: Sassy

Maskerad är gravt underskattat. Både som festgrej och som ett kul inslag i vardagen.

2008-02-25 @ 17:59:23
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vera: tack
Sassy: ja det är det. Men inte länge till...

2008-02-26 @ 09:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback