The butches and the hoes

Jag älskar Gay-galan, den är så mysig och sprider en massa kärlek till världen, homo som hetero. FAST, det känns som att budskapet till Sverige är att alla som är gay är schlagerbögar. Galan är ett bra sätt att typ ge stöd till alla som kämpar mot fördomar och Åke Greens där ute. Och jag älskar Jonas Gardell och Peter Jöback och alla de där andra som verkar så himla goa och trevliga. Men var är flatorna? The butches and the hoes. I wanna love them too.
 
Men den är himla rolig. Jag vill också vara med och bli årets hetero. Och som jag inledde inlägget här - så mycket kärlek och förståelse är vackert.

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag måste bara säga att efter Danni och Therese framträdande på galan borde det vara helt fritt för all fildelning som finns för att artister som inte kan framträda live ska ha nån möjlighet att överleva. Tänk vad skönt att slippa studioartister!

Kör hårt nu på lördag!

2008-02-07 @ 22:20:01
Postat av: Åsa

Instämmer

2008-02-08 @ 09:44:02
Postat av: Emil

Hoe - hacka.

PS Längst ner i helvetet, jag vet. EB

2008-02-08 @ 11:23:14
Postat av: Åsa

Allra längst ner i sista kretsen.

2008-02-08 @ 11:49:37
Postat av: Bimbo Boy

Homofobi är sååå '95.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback