Ditten och datten

112590-2199
Puderrosa är ett vackert ord. Det känns så lätt och fluffigt liksom.


Jag ska inte kolla på kvällens debatt i
Debatt om shopping eftersom jag är ganska ointresserad av detta ämne (ja, mycket riktigt - ointresserad - däremot är jag intresserad av folk som använder kläder som ett sätt att uttrycka sig) men jag skulle gärna vilja se att någon tog upp köphetsen som många av de stora modebloggerskorna bidrar till. Köpaköpaköpamåstehadettaochdattenivårannarsärdusåååute. Det är en tråkig sida av modebloggandet. Den roliga sidan är för mig alla konstnärer som finns där ute som mixar och matchar och missmatchar och som älskar färg och form och grått och svart och vitt och stora halsband och små halsband och tar fina kort på sina kreationer.

Däremot kommer jag kolla på Janne Josefsson ikväll. Han är lite av en idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback