Dagens i-landsproblem

1. Det läckte tonfiskvatten från soppåsen hela vägen i köket, genom hallen och på varje trappsteg i svalen. Fy, vad äckligt.

2. Jag sitter i köket och skapar ännu ett mästerverk i form av en lokaltidningsartikel medan tv:n är på i vardagsrummet. Fy, vad jobbigt det är att höra Gilmore girls sådär i bakgrunden. Och sen när reklamen går igång... Oh my gådd vad störigt. STÄNG AV, någon, jag orkar inte resa på mig.

3. Jag har ätit JÄTTEmycket vitlök till lunch. Ikväll kommer hela lilla släkten för att äta smörgåstårta. Fyra mammor, en pappa, en bror, en hund och en syster. Fy, vad pinsamt att det stinker vitlök här.




Och samtidigt kan 100 000 ha omkommit i Burma.

Kommentarer
Postat av: fladvad

usch, det låter så.. ja.. nej.
väldigt härlig blogg. Älskar konst-inläggen!

Postat av: Sassy

Att höra på Gilmore Girls kan väl driva vem som helst till vansinne. En pladdrigare och jobbigare morsa än Lorelai får man leta efter...

2008-05-08 @ 18:07:42
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: DONNASANDRA

Ja, det är perspektiv det...
Jag skulle förresten kunna äta smörgåstårta jämt. Vegetariskt det vill säga :-)

2008-05-09 @ 10:43:17
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Åsa

fladvad: Tack, kul att nån uppskattar konsten...
Sassy: Gilmore kan lätt framkalla huvudvärk och stress.
Donnasandra: jag är faktiskt trött på smörgåstårta nu, vi fick väldigt mycket över nämligen.

2008-05-09 @ 15:48:24
Postat av: Anna

Jag älskar Gilmore Girls :-)

2008-05-09 @ 20:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback