Jag mår inte heller bra av att bära runt för mycket

112590-2281
Alexander Wang? Japp.

Väskor mår inte bra av att bära runt för mycket.

Så sa en väskexpert i Morgonpasset i P3 i morse. Visst, väskor blir slitna av hårt arbete men det blev ändå ännu en kommentar som visar på vår hysteriska överkonsumtion. Väskan uppfanns för att man skulle ha grejor i den. Jag kan också förstå att vissa väskor, skor och kläder är så fina och fantastiska att man hellre har dem som konstverk än använder dem, men citatet stör mig ändå.

Kommentarer
Postat av: donnasandra

Hehe jag kör samma väska hela tiden, ingen idé att köpa nya för jag använder bara den ändå. Det är bättre att använda slut på den i sådana fall, tror den kommer hålla ett par år till ändå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback