Et tu Brute?

Asså, ibland är även jag ganska korkad.

Jag har en morgonrutin kring alla skönhetsprodukter som måste på mitt väna ansikte. Det är diverse krämer och salvor som ska hjälpa mig genom dagen och skydda från sol och ålderstecken. Medan dessa krämer verkar och torkar in så går jag gärna omkring i lägenheten, pillar med annat, kollar tv och så vidare. I morse hade jag duttat ut lite ögonkräm på fingertopparna och skulle gnida in det kring korpgluggarna medan jag var på väg från vardagsrum till badrum. Blundandes. Insmetandes kring ögonen. Gåendes. Blundandes.

Pang! in i dörrkarmen.

Aj.

Även jag...



Å, nu är jag så där darrig som jag blir när jag är lite bakfull och väldigt hungrig. Det känns som om hela jag dallrar, makaronerna hoppar av gaffeln. Som när Homer Simpson
jigglin for justice.


Marge: Whatever happened to please and thank you?
Homer: I think they killed each other. You know, one of those murder-suicide deals

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback