släng av sleven


Åke Göransson, Gata. Finns på Göteborgs konstmuseum.

Jag skulle kunna skriva en kilometer om hur arg jag var när Tyskland vann Eurovision. Om hur tråkig och ful klänning hon hade och hur fasen kan man ha 40 denier-strumpbyxor på sig när 125 miljoner europeer kollar? Men jag väljer att försöka släppa det.

Igår tog vi med mammsen till Konstmuseet. Tänk vad fantastiskt det är att man bara behöver åka in till Götaplatsen för att se en Picasso, Renoir eller Zorn. Man borde vara där oftare. Göteborgskolorisetrna är jag inne på mycket just nu.

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja, jag var också djupt imponerad av Konstmuséets samlingar, när jag var där med min mycket kunniga kusin i våras.



Men jag gillade Tysklands låt ;)

2010-06-01 @ 21:14:55
Postat av: Eva igen

Lustigt förresten - orden jag skulle skriva in för att få skicka kommentaren var "micky said", hahaha

2010-06-01 @ 21:16:29
Postat av: Åsa

haha, vad kul.

2010-06-02 @ 09:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback