toamys

Det är så kallt här på GB Glass, va. Det kanske är logiskt att det är kallt eftersom vi pysslar med frysvaror men vi på kontoret kräver inte 22 minusgrader för att hålla oss i god form. I lunchrummet får man ha på sig stora vinterkoftan om man ska få i sig någon mat. Annars hoppar makaronerna av gaffeln i alla köldskakningar.

Men det finns ett ställe där jag brukar se till att det är varmt och gött. Toaletten. Där finns ett element som man kan vrida upp till superhett.

Tur att jag är en kissnödig tjej som dricker mycket vatten under dagen.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Kan inte du gå ut i strejk? Det hade vart kul!

Jag gillar också toaletten... Det är viktigt att hålla dörren stängd där hela tiden så värmen gosar in sig. Men det e inte gött när nån skiter för då gosar skiten in i värmen.

2010-05-28 @ 17:00:28
Postat av: Åsa

ben there done that

2010-05-28 @ 19:58:23
Postat av: Åsa

och jag är nog för oviktig för att gå ut i strejk det skulle inte få så stor effekt

2010-05-28 @ 19:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback