the sky was always tangerine




Nu har det mesta av höstskörden från postorderfirmorna anlänt till mig. Jag är nöjd med mina köp och tror att det kommer bli en snygg höst.

De röda pumpsen från H&M är jättesköna. Jackan är också från H&M och har en riktigt fin, assymetrisk krage. Jeansklänning från Ellos, ingen fullträff men helt okej. Tunikan i ljus denim från Ellos är jag otroligt nöjd med. Jättefin. Sedan köpte jag också en kort kofta från Soft Grey / Laredoute. Den är enkelknäppt men har en extra rand knappar som en kul detalj. Den tegelröda kjolen från H&M älskar jag. Bilden har missfärgat den lite men den är görafin.

De här skorna från Josefssons rekommenderar jag. De är skitsnygga och bekväma med en lagom hög klack.



Dagens låt:

When we were winning - Broder Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback