What's a wedding? Webster's dictionary describes it as the act of removing weeds from one's garden.

Bröllopståget segar sig sakta framåt och i söndags var det ett halvår kvar till nedsläpp. Vilket innebär att det i lördags var ett halvår kvar till Simpson - the movie har premiär.

På lördag ska vi kolla på en lokal med övernattningsmöjligheter. Uspastorp ligger i urskogen i Ale och skulle passa perfekt.

I morgon ska vi till en gulsmed i Partille för att höra oss för hur vi ska göra med ringarna. Det är tal om att smälta ner allt guld vi har (typ) och göra nya ringar. Jag har klart för mig hur min ring ska se ut och i Partille ska de vara mycket tillmötesgående.

Jag väntar på en en andra klänning som Laredoute förhoppningsvis ska leverera snart och silverskorna har jag redan.

Listan över musik som ska spelas på fetsen blir längre och längre medan jag har jättesvårt att hitta sånger att sjunga i kyrkan. Barry White ligger bra till.


Kommentarer
Postat av: Mia

Spännande med bröllop. Alltid roligt att planera!

Postat av: Åsa

Roligt, och jobbigt. Det finns så mkt att tänka på...

2007-01-31 @ 14:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback