Möhippa

Jo, det blev ingen lugn helg utan en jätterolig möhippa. ag hade tydligen sagt till agnus att just den här helgen vore perfekt för en överraskning eftersom vi bestämt att vi skulle till Åsa och inte hade andra planer som kom i vägen. Så helt tappad bakom en vagn är jag inte, men blev ändå ganska förvånad när ett gäng 80-talsbrudar svängde runt hörnet vid Kaggeledstorget.

Hoppas man kan få lite bilder att slänga in här snart.

Det var en himla trevlig helg med percis lagom jobbiga uppdrag. Idag är jag hemma från jobbet med den hemska halsont jag drog på mig på lördagskvällen.

Kommentarer
Postat av: Marre

Vad kul att det blev lyckat, hade gärnat varit med.
Men var på bröllop.
Snart är det din tur....

2007-07-03 @ 22:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback