Till Anna, Emma och Elin Linda





Det är verkligen inte min stil att publicera bilder på kändisar här på min blogg. Speciellt inte på tändstickor som Olsen brothers och dylikt. Möjligtvis på idoler som Claes Borgstöm och Annika Lantz. Men i mina funderingar kring bröllopsfrisyr har jag snubblat över en bild på en av tvillingarna, så tyvärr vill jag gärna visa hennes fina frisyr här. Den andra bilden är en flera gånger på andra bloggar publicerad bild på en dam med en fin fläta på huvudet.

Sommarslarvigt kallar jag det. Den stilen går jag för på bröllopet. Men är det svårt att fixa till själv?

Kommentarer
Postat av: Josse

Hellu! Hörde att träningen var väldigt bra igår, kul!
Flät-frisyren är jättefin, hoppas du kan fixa nåt liknande. Annars kan du hitta lite mer inspiration här: http://www.expressen.se/mode/1.708850

2007-06-05 @ 12:59:12
Postat av: sarah

jag funderade på frisyren med flätan.. Det kan vara rätt svårt att få det att hålla hela kvällen, eftersom att flätor har en tendens att vara lite luriga.. Men ett bra tips är att köpa låtsas-hår billigt hos någon frisör eller liknande. SEdan flätar du det och sätter fast det på ett hårband. Ruffsar till håret och sätter i hårbandet. Jag hade ett sånt när jag var yngre och då gjorde jag något i den stilen. Det höll bra! Lycka till på bröllopet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback