Velvet pressed pouder och Chanel-rouge



Igår köpte jag smink till bröllopet.

- Det går la på en 500 spänn, sa jag till Mangan innan vi åkte in till stan.

Kom hem med 1600 kronor färre på det stackars kontot.

Men det blev bra grejor. Kul att få hjälp med att hitta vilka färger som jag passar allra bäst i.

- Du har så fin mun så du ska framhäva den, sa den trevliga hudterapeuten.

Det var trevligt att höra när jag satt där och skämdes för att jag inte använder Biotherm-produkter till rengöring och återfuktning.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag börjar nästa bli lite nervös... 1600kr. Det får bli en helkväll på torsdag :-). Jag tar en sväng till frisören i morgon och se om vi hittar några dyra hårprodukter oxå.

2007-06-27 @ 09:04:39
Postat av: Åsa

hehe, helkväll it is

2007-06-27 @ 17:12:22
Postat av: Åsa

hehe, helkväll it is

2007-06-27 @ 17:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback