nyttnyttnyttnytt

112590-2169
Fejkskinnkjol, sytt själv av svärmors gamla
hosor (kolla trådarna som hänger ner). Svart nagellack, måste tas bort, börjar se riktigt skabbigt ut nu, Åsa. Blåmärken, b-lagsmatcher.



Eftersom jag älskar att packa och vika ihop saker fint i en väska (jag gillar inte att vika ihop kläder eller lakan eller handdukar i garderoben dock, schläng in det bara) har jag sedan länge packat inför Mexiko-resan. Men jag har haft svårt att välja böcker att ta med. Idag kom lösningen då ett paket från Adlibris dök upp. 10 kronor miljöfrakt och fyra fina böcker. Jippi.

En om bibelns kvinnobild.
En om dödahavsrullarna.
En om nordiska korsfarare.
Och en feministisk.

Mitt huvud kommer sprängas av faktakunskap. Bör nog hitta något skönlitterärt också.

Kommentarer
Postat av: Sara s

Gud vad härligt! När går färden mot mexico? Ha´t bra och hälsa Mange och Roy!

2008-03-05 @ 15:47:55
Postat av: Vera

snyggtsnyggtsnyggt! du kommer bli en klokare kvinna efter den resan ;)

Postat av: fanny

haha , grymt cool då hon har sina stunder ;p
just nu så har hon plastpåsar fulla manen för att det inte ska slita på pälsen.
galet fint armband du har!

2008-03-05 @ 16:54:49
URL: http://papperssax.webblogg.se
Postat av: Åsa

Sara: vi åker om typ två veckor.
Vera: Jo, det kommer jag nog.
Fanny: tack

2008-03-06 @ 14:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback