Man får cancer utav att leva

112590-501

Nu lägger jag in en bild som en
paparazzi tagit trots att jag inte gillar det men jag måste. Fy Britney Spears. I sin sons närvaro dessutom!

Om någon orkat läsa det jag skrivit från Minsk så har man förstått at jag starkt ogillade folks cigartettbolmande i ur och skur.

Det där med att man sakta begår självmord av att röka, det vet alla och det argumentet orkar man liksom inte dra upp en gång till. Man får cancer utav att finnas till som jag brukar påstå.

Men hur kan de som röker frivilligt orsaka att de luktar unken skit? Vill man inte lukta gott? Andedräkten stinker fränt och kläderna bli ofräscha. Det är bortom mitt förstånd.

En annan sak som är skön med att vara hemma i Sverige är att jag inte behöver vädra mina kläder efter ett restaurangbesök. I Vitryssland måste man vädra efter att ha stigit utanför hotellrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback