Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter




Jag vet en hund som hatar livet. Han får ingen ro, gnäller, flåsar och kommer och ställer sig och stirrar på mig. Så har det varit i några dagar nu. Den ultimata "jag hatar dig och vårt tråkiga liv"-dissen var alldeles nyss när Roy ställde sig på bakbenen och kollade ut. Som för att säga att han ville bort.

Jag kan verkligen förstå att det är tråkigt att gå runt med mig i en tyst lägenhet medan eftermiddagen rullar in. I takt med att det blir mörkare här hemma påminns man om ett ännu en dag gått till spillo.

Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter är en roman av Jonas Gardell.

Fy vilken ångestladdad titel.

Kommentarer
Postat av: lejla

vilken sötnos!

Postat av: StyleSucker

I really like that book.

2007-02-13 @ 02:10:51
URL: http://stylesucker.blogg.se
Postat av: Åsa

Jag med

2007-02-13 @ 09:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback