Stolthet och vemod

Oavsett vad som händer på lördag, oavsett hur bra KAIS Mora är, känner jag ett liten sting av sorg över att säsongen är över snart. De spelare och ledare som varit i RBK:s damlag under de här tre åren vi har satsat har varit en fin samling människor och jag kommer sakna allt när det är över.

Jag vet inte vad som händer med mig efter säsongen och jag vet att det är några till som känner så. Men det kommer vara svårt att släppa taget om vårt lag.

Som sagt, jag blir vemodig. Snart är det slut.

Men först: MOT ELITEN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller me dig helt på denna punkten, detta grymt goa lag som vi nu haft (för min del 2år..) va kommer att hända.. även fast man kör på nu och fullsatsar mot RBK i Eliten, så kan man ändå inte låta bli att undra...
Föresten, kan man ha klänning och typ Pumps liknande skor nu, eller måste man ha stövlar?

2007-02-28 @ 14:56:21
Postat av: Frida "zorro"

Oj, den sista kommentaren va från mig! =)

2007-02-28 @ 14:56:51
Postat av: Åsa

Jag tycker att pumps är snyggare till klänning fast när det är midvinter blir det lite väl kallt med små skor. Men nu är det ju inte så kallt längre så det handlar mer om att du inte ska fy in snöslask i skon och frysa tårna av dig.

2007-02-28 @ 16:10:11
Postat av: Pauline

Vemodkänslan är så konstig tycker jag. I know the feeling, kände samma sak med mitt lag när jag slutade...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback