Tisdagsterror

Herre Gud, det är ju ett avgrundshål rakt ner i käken!

Eftersom halva ansiktet fortfarande är förlamat kan jag varken spotta eller svälja vilket gör att jag har munnen full av blodblandad saliv. Varför var det ingen som sa att det skulle bli så här efter man dragit en visdomstand?

Jag höll på att svimma under och ett bra tag efter själva operationen och nu är jag jättettrött och svag. Snacka om ynklig.

Till detta vägrar Roy att gå upp för trappan. Man får knuffa, dra, lyfta eller bära. Det är riktigt jobbigt.

Sä här kan det se ut. Här har han halvvägs insett att han faktiskt går i den farliga trappan. Tvärstopp.

112590-985





 


Kommentarer
Postat av: Anna Kristiansson

Men Roy får ju skärpa sig, vad håller han på med :-)

2007-02-06 @ 13:56:30
Postat av: Åsa

Jag vet inte, han är dum i huvudet

2007-02-06 @ 15:34:51
Postat av: Ally

Naaaw, vilken söt en :) Du, jag såg att du hade beställt den vita La Redoute klänningen, den med fickor. Hur var den? Satt den bra och så, eller vad den helt genomskinlig?

Postat av: Åsa

Söt ja, men knäpp också

2007-02-06 @ 18:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback