Drottningsylt

112590-1404


När slutet av säsongen var i antågande var jag lite orolig att det skulle bli blåbärssylt av RBK Göteborgs damlag. Den hårda satsningen var över och alla skulle sluta. Men nu har jag gjort en kovändning och ser att vi blir ett grymt lag även nästa år. Stommen av spelarna från tidigare år är kvar och de nyförvärv som kommer visar inte bara framfötterna på plan utan är hemskans trevliga också.

Att vi har det lite tunt på tränarfronten behöver inte orsaka panik. Jag är i fullfärd med att planera ett helvetiskt försäsongsprogram. Hehe. Det är kul. That's where I'm a wiking, som Ralph Wiggum i Simpsons sa om att sova.

Sedan är det skönt att inte ha en tränare med tidtagarur som skakar på huvudet när vi flåsandes staplar in efter att ha sprungit tvåochenhalvan på en halvtimma.

The power of blueberries!

Bilden är från stadslags-SM 1997. Det är jag och mina bästa vänner Emma och Linda, som även ska vara tärnor på the wedding.


Kommentarer
Postat av: Josse

Shit vilken skön bild! Har du fått mail idag förresten?

2007-05-09 @ 11:18:11
Postat av: Linda

Det var tider det!!! Tre-typare 4-ever!!!

2007-05-09 @ 11:18:43
Postat av: Åsa

Josse: Japp, nu kommer mailen till mig.
Linda: Det var det. Suck it to me.

2007-05-09 @ 11:30:29
Postat av: sara

grymt kort! Och kul att det ljusnat, tror på en tokbra säsong för blåbären jag, när all press släpper och ett gott gäng har kul ihop!

Postat av: Åsa

Yes box

2007-05-09 @ 19:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback