so shut , shut your mouth, cause I'm not listening anyhow

112590-2030




3 bästa låtar just nu:

1. Why'd you come in here looking lika that - Jill Johnsson och Nina Persson
2.
Crash - The Primitives
3. Radio Nowhere - mr Bruce Springsteen


3 böcker jag läser samtidigt:

1. Kollektivt självmord - Arto Paasillinna
2. Mina drömmas stad - Per Anders Fogelström
3. Världens ljus - Halldor Laxness


3 senaste filmer:

1. Jönssonligan på Mallorca - Haha
2. Välkommen till Sarajevo - Usch och fy och vemod. Granskar journalisterna.
3. Dagbok från en motorcykel - En ung Che.


3 saker att se fram emot:

Nöje: Monika Fagerholms Glitterscenen har jag väntat på länge nu. Jag blir skogstokig.
Familj: Börllopsresa till Mexico.
Världen: Presidentvalet i USA. Hur ska det går för världen? Heja demokraterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback