kan. inte. ta. paus. från. innebandyn.

Förra helgen åkte jag, Lisa och Frida hela långa vägen till Växjö för att se när våra herrar åkte ur kvalet till allsvenskan. Jag passade på att fullständigt skämma ut mig på läktaren, när man är utanför sin hemstad kan man skrika vad man vill från publikplats tänkte jag och släppte alla hämningar. Det var en katarsisk upplevelse, jag är tillräckligt gammal nu för att inte bry mig om vad andra tycker tydligen.

I förrgår meddelade Surte man man drar sig ur ettan och igår vann IBK Gbg sista kvalmatchen till samma serie vilket man just nu inte har någon aning om huruvida det betyder något eller inte. Är det någon som vet vilket lag som får chansen när ett annat drar sig ur? Hur som helst, tro det eller ej men jag känner med tjejerna i Surte som fick det tråkiga beskedet. För oss som fortfarande älskar att spela innebandy och bryr oss om våra lag är det ett katastrofalt besked. Nu återstår att se om det blir näbbar och klor om favoritspelarna i Surte från oss andra lag i regionen.


Nu ska jag ta en påskaftonslöprunda. Pre-försäsong är ju i full gång här i Torpa. Men, Abbe!, jag behöver nya skor!



 

Kommentarer
Postat av: Abbe

Hi Hi Jo tack det håller jag verkligen med dig om att du behöver : ) Men samtidigt så har du ju fin AC i dom nu , så tycker det är dumt att byta Mooohaaa haaaaaa PÖZZ PÖZZ

2010-04-07 @ 09:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback