if you live it off the wall

Hanna och Suss och jag planerar en aw om några helger då vi har en lucka i innebandyhetsen. Hanna och Suss fastslog snabbt att de ska "dra en raggarrunda". Kanske inte riktigt vad jag hade tänkt, vilket föranledde följande ord:

- Då tar jag med mig en bok.



Suss ringde och frågade om jag skulle med ner till Båstad i lördags. Hon hade tänkt mig som ett bihang på Pepes. Trevligt, tänkte jag:

- Då kan jag hålla din väska när du hånglar.


Hur ser jag på mig själv?




Kommentarer
Postat av: Hångel-drottning.

Haha, ganska sorgligt. Raggarrunda & fylleslag känns inte som dina starkaste grenar. Du står snarare bakom förnuft "nu-är-klockan-mycket- "är en ny dag i morgon" mer den. ;)

2010-08-23 @ 13:48:39
Postat av: Åsa

Nån måste ju hålla nere dig på jorden.

2010-08-24 @ 08:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback