macho macho mang

Jag berättade för Machomangan om mardrömmen jag hade i natt där Roy hoppade ut för ett stup och dog. Då berättade han om sin dröm: Tv-sladden i vårt sovrum ligger lite hipp som happ över golvet och ingen har ännu orkat ta tag i att spika upp den längs listerna. Men i drömmen tog han äntligen tag i det. Han drömde att han stod och spikade upp sladden.

Jag vaknade med ett ryck av att hunden krossades mot klippor flera hundra meter nedanför stupets kant. Han vaknade med ett ryck av hushållsarbete.

Mardröm som mardröm.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Ett av de roligaste inläggen jag läst på länge.



Jag drömde härom natten att jag hade utvecklingssamtal med min chef. Hon sade att hon lagt märke till att jag alternerade mellan 3 par jeans på jobbet. För en konsult på min plats i Vattenfalls konsultmodell så rekommenderas minst 5.



Sen vaknade jag. Har inte köpt nya jeans än.

2010-03-29 @ 12:44:47
Postat av: Åsa

Haha, fan vad kul.

2010-03-29 @ 19:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback