back to bäck

Om man vill ha koll på vårt lag så kan man alltid kolla laguppställningen på ibfgoteborg.se. Där upptäckte jag igår att jag blivit back. Herr Damansvarig har ju visserligen flera gånger sagt att det kan hända att jag får offra min forwardsplats, att laget offrar en av sina bästa poängplockare förra säsongen, för att bli proppback. Med tanke på hur många högerskyttar som tillkommit i laget den senaste tiden så skulle vi kunna få igång ett jävla drag längs vänsterkanten. Denna vänsterkant som i så många år varit försummad i vårt lag. Det kan ju bli bra. Nu är det bara målvakt som saknas i mitt innebandy-CV. 

Men jag har en förvirrad sommar framför mig.


Go kommunikation vi har i vårt lag va? Man får helt enkelt kolla hemsidan om tränarna vill säga något.


Näää, nu när Frida är med i ledarstaben kan jag inte kritisera dem längre. Va goa de är, gubbarna och Friday.

Bäst i Göteborg sex säsonger i rad.

Kommentarer
Postat av: Abbelito

Om det nu är så att laguppställningen stämmer och du ska vara back kommande säsong , så kan jag bara säga WATCH OUT !!! Alla forwards i Div 1 Södra : ) Du kommer garanterat att bli en utav de backar man aldrig vill möta som forward utan bara vill ha i sitt eget lag PÖZZ PÖZZ! Ses vi ikväll baby ?

2010-05-11 @ 10:28:23
Postat av: Åsa

Lägg av, jag kommer säkert nöta bänk mest. Kommer du ikväll? Va kul! Jag kommer!

2010-05-11 @ 10:34:37
Postat av: Abbe

Jo jag kommer...

Ses sen då kan vi tjöta lite mer...

2010-05-11 @ 10:41:39
Postat av: Åsa

Gött

2010-05-11 @ 11:17:46
Postat av: Moa

Ni kan omöjligt vara bäst i gbg, ni har ett elit lag som ligger en div högre upp än er. Eller hur tänker du. Önsketänkande troligen! Real brukar också värva sönder sitt lag, för att sedan få äta upp det=)

2010-05-11 @ 14:32:09
Postat av: Besserwisser

Mig veterligen så är Pixbo från Mölnlycke och inte Göteborg?!

2010-05-11 @ 14:37:07
Postat av: Åsa

Rätt tänkt Besserwisser.

2010-05-11 @ 15:02:57
Postat av: Jasse

Hahahaha, va e det för fölk??

2010-05-12 @ 12:57:54
Postat av: mika

Apropå Real Madrid liknelsen.... Är inte de dära Mölnlyckelaget "bäst" på värvningar i Gbg? Kasta sten i glashus är ju kul! ;)

HEJA IBF!

Postat av: Åsa

Jag kan bara hålla med er, Jasse och Mika.

2010-05-12 @ 14:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback